Sulje

Kaleva jatkaa ostojaan

Pro Ratas täydentää lehtitalon mediamyynnin valikoimaa digitaalisilla palveluilla.

Kaleva Oy ostaa enemmistöosuuden digitaaliseen markkinointiin ja mainontaan erikoistuneesta Pro Ratas Oy:stä.

Pro Ratas myy palveluja helpottamaan asiakkaidensa digitaalista markkinointia. Se tekee kokonaisvaltaisia kampanjoita, joissa hyödynnetään esimerkiksi sosiaalista mediaa, hakusanamainontaa, kohdentamista, konversio-optimointia ja videoita.

Kalevan toimitusjohtajan Juha Laakkosen mukaan Pro Ratas täydentää Kalevan mediamyynnin tarjontaa hakusanamainonnalla ja sosiaalisen median palveluilla.

– Haluamme vastata kysyntään ja tarjota asiakkaillemme aiempaa kokonaisvaltaisempia markkinointiratkaisuja, Laakkonen toteaa yhtiön tiedotteessa.

– Tämän jälkeen katamme printin lisäksi kaikki merkittävät digitaalisen mainonnan kanavat, hän jatkaa.

Uutinen jatkaa Kaleva Oy:n ostosten sarjaa. Tänä syksynä yhtiö on jo ostanut verkon diilipalvelu Offerillan sekä Raahen Seudun, Raahelaisen ja Pyhäjokiseudun Alma Medialta.

Pro Ratas on vuonna 2012 perustettu kasvuyritys, jonka liikevaihto oli viime vuonna 3,7 miljoonaa euroa. Kalevan mukaan yhtiöllä on noin 40 työntekijää Turussa, Helsingissä, Seinäjoella ja Oulussa.

Tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Tilaa Suomen Lehdistö.

Kommentit